lauantai 12. syyskuuta 2015



Tässä ovat koulutuksen käyneet tukioppilaat. Vasemmalta oikealle: Kiia, Emilia, Aino, Taru, Anas, Erica, Ilona, Amanda, Silvia, Inka, Ahmed, Aala, Dagni ja Ramon.

Tukioppilaiden esittely


Moi olen Emilia.
Olen iloinen, mukava, ystävällinen ja auttavainen.

Moi olen Aino.
Olen pirteä ja ystävällinen. Olen innokas tukioppilastoiminnasta.

Moi olen Taru.
Olen tanssia ja kerhonohjausta harrastava tyttö.
Pidän muiden kanssa keskustelemisesta ja hyväntahtoisesta juoruiluista.
Tukioppilaana haluan olla mahdollisimman tasapuolinen ja ystävällinen kaikkia kohtaan. Haluan auttaa muita heidän koulunkäynnissään.

Moi olen Anas
Olen sosiaalinen ja hyvä selittämään.

Moi olen Erica.
Olen sosiaalinen.Tukioppilaana haluan olla ystävällinen ja auttavainen.

Moi olen Ilona.
Olen pirteä, positiivinen, iloinen ja auttavainen.

Moi olen Amanda.
Olen positiivinen, iloinen ja auttavainen ihminen.

Moi olen Inka.
Olen energinen, ystävällien ja urheilullinen. Harrastan jalkapalloa ja tykkään syödä ruokaa.

Moi olen Aala.
Olen uusi tukioppilas. Olen iloinen ja pirteä tukioppilas ja tykkään olla mukana toiminnassa.  Tykkään mustasta ja turkoosista. Minulle on helppo puhua ja olen todella ystävällinen.

Moi olen Dagni.
Olen hauska ja ystävällinen tukioppilas, autan mielelläni toisia ja en anna kiusata muita oppilaita. Minulle on helppo puhua.

Moi olen Ramon.
Olen iloinen, positiivinen ja ystävällinen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti